Pengguna Tetamu
13 Ogos 2021
Selalu ada semut di dalam bilik, terutamanya di sudut bilik, dan keadaan kebersihan adalah sederhana. Saya telah melihat semut di beberapa bilik. Saya baru bayar, kalau tak nak check out. Akhirnya, saya hanya boleh memilih satu bilik dan berpindah ke bilik baru. Beberapa hari, malam sebelum saya meninggalkan hotel, pengurus hotel mengatakan bahawa terdapat tempat di atas meja di dalam bilik yang saya tinggal. Meja itu terbakar, jadi saya pergi untuk melihat apa yang berlaku. Saya mesti diminta membayar pampasan. Pada mulanya, saya sebut harga 1,000. dolar A.S., kemudian 900 dolar, dan akhirnya 800 dolar. Saya kata jika saya yang menyebabkannya, saya sanggup menanggung kerugian, tetapi ini hanya untuk mengubah permukaan meja. Ini adalah sintetik. Pada akhirnya, saya berkata bahawa saya tinggal selama 12 malam, dan saya memberikan diskaun sebanyak 10 dolar setiap malam. 12 malam ialah 120 dolar AS, 800-120 = 680 dolar AS, dan akhirnya terpaksa mengeluarkan wang tunai terakhir saya untuk membayar pampasan, dan berkata bahawa tiada wang tunai untuk meleret kad, saya berkata tiada kad, mereka berkata bahawa saya mesti mempunyai sekeping kad, dan akhirnya saya seorang gadis Di tempat yang tidak dikenali, saya kehilangan hotel ini 500 dolar AS dalam bentuk tunai + 400,000 mata wang Guinea + kad kredit 1372000 mata wang Guinea. Kadar pertukaran mata wang Guinea kepada dolar AS dikira pada 9,950, dan jumlahnya ialah 680 dolar AS. Pengurus tidak memakai topeng, tidak membasmi kuman dan memakai topeng seperti yang dinyatakan di Internet. Mereka mempunyai tanggapan buruk tentang hotel ini dan tidak akan tinggal lagi.
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google