- Kami sebenarnya menambah wang untuk bilik dengan jakuzi. Terdapat satu lagi jenis bilik yang mereka tidak tunjukkan dalam pilihan, iaitu Premium (dengan Jakuzi). Kakitangan berkata bilik mereka dahulunya mempunyai jakuzi tetapi kebanyakannya tidak berfungsi, maka kini bilik dengan jakuzi berfungsi dipanggil jenis bilik Premium. Tapi bila dah guna Jakuzi, kena lipan keluar😭😶
- Kami ingin memesan perkhidmatan bilik untuk makan malam kami, tiada siapa menjawab panggilan, tiada balasan di Whatapps, maka kami memutuskan untuk berjalan ke restoran mereka dan memesan di kaunter tetapi kakitangan memberitahu kami bahawa dapur ditutup untuk petang itu tanpa sebarang notis . Kakitangan meja depan & pelayan restoran mereka tidak tahu tentang itu sebelum kami pergi memesan (kerana atas pesanan kami, mereka pergi ke dapur untuk menyemak dengan gambar)
- Sarapan dihidangkan sejuk.
- Penyambut tetamu tidak responsif di telefon, kami cuba menghubungi beberapa kali tetapi tidak ada yang menjawab. Akhirnya kita perlu pergi ke penerimaan tetamu dan menunggu mereka muncul.
- Secara keseluruhannya, saya boleh membuat kesimpulan bahawa hotel ini mempunyai cita-cita yang baik, tetapi pihak pengurusan perlu memberi perhatian lebih kepada kemudahan bilik, kemudahan hotel dan perkhidmatan.
- Saya menjangkakan pengalaman menginap 3 Bintang namun saya rasa penginapan ini tidak berbaloi.
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google